وزیر کشور:

برگزاری باشکوه کنگره اربعین، نمونه بارز همکاری دولت و مردم است 

وزیر کشور کنگره اربعین را زمینه‌ساز ظهور امام مهدی دانست و گفت: برگزاری باشکوه این آیین بزرگ، نمونه بارز همکاری دولت و مردم است.

 احمد وحیدی، وزیر کشور امروز پس از بازدید مرز مهران، سپس در مراسم مراسم سنتی چمر به مناسبت اربعین حسینی  در پایانه مسافربری برکت، گفت: به لطف خداوند متعال و با همکاری مردم سال به سال شاهد برگزاری پرشکوه‌تر اربعین حسینی هستیم.

وی افزود: نهضت عاشورا در طول تاریخ جریان دارد و امروز مردم ولایتمدار و زوار عتبات عالیات ادامه‌دهنده رسالت حضرت زینب  هستند که حرکت در این مسیر افتخاری بزرگ برای همه است.

 وحیدی بیان داشت: زیارت عتبات عالیات زیارتی بی‌نظیر که برگرفته از ارزش الهی است و سال به سال با اهتمام همه شاهد برگزاری باشکوه‌تر این کنگره عظیم هستیم.

وزیر کشور برگزاری باشکوه اربعین را تنها با حضور همه جانبه و همدلی مردم و دولت میسر دانست و تاکید کرد: در کنار تلاش و اهتمام و کار میدانی دولتمردان، مردم نیز با همه توان و ظرفیت پای کار اربعین هستند و همواره تلاش دارند اربعین هر سال باشکوه برگزار شود.

وی میزبانی هشت سال دفاع مقدس و اکنون میزبانی شایسته از زوار عتبات عالیات دو افتخار بزرگ مردم ایلام عنوان کرد و گفت: مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی تمام عیار افتخار آفرینی کردند و اکنون نیز در اربعین با تلاش همه جانبه میزبانی شایسته برای زوار عتبات عالیات بودند.

وحیدی با تاکید بر برگزاری باشکوه اربعین، خاطر‌نشان کرد: اربعین زمینه ساز ظهور امام مهدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.